Aftellen - Reisverslag uit Asten, Nederland van Madelon Asten - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Asten, Nederland van Madelon Asten - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

05 Augustus 2016 | Nederland, Asten

Hallo allemaal,

Het is dan bijna zover. De dagen zijn geteld.. En ik moet toegeven dat het wel akelig dichtbij komt..
Toch weet ik waarvoor ik dit heb gedaan en hou ik me hieraan vast.

Vandaag mijn laatste werkdag gehad bij Kempenhaeghe/Providentia. Jammer dat ik hier weer afscheid moest nemen. Maar wel weer leuk dat ik daar 4 weekjes terecht kon om te werken.

Vanavond lekker nog even met de vriendinnen wat drinken en dan morgen nog een afscheidsfeestje met familie en vrienden.

Ons pap opent net trouwens een brief waar op staat: rijbewijs Madelon verlengen vóór 1 december 2016... dat wordt nog even stressen.

Ik hou het even kort, want het is natuurlijk veel interessanter om dadelijk te lezen hoe het me in Curaçao vergaat!

Bye bye

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelon

Actief sinds 04 Aug. 2016
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 4619

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2016 - 01 Februari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: