Berichtje vanuit Cura - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Madelon Asten - WaarBenJij.nu Berichtje vanuit Cura - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Madelon Asten - WaarBenJij.nu

Berichtje vanuit Cura

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

24 September 2016 | Curaçao, Curaçao

Hello dushi's!

Daar ben ik dan weer een keer.
Ik ben zo druk, druk dat ik bijna geen tijd heb (of zin heb sorry) om een verslagje te schrijven..

Hoe is het met jullie daar in Nederland?

Hier is het very hot! September is hier de warmste maand en dat merk je wel goed! Vooral op het werk heb ik het zo warm!

2 weken geleden waren Loes en Arjan de Jong hier op vakantie. Super leuk! Ze waren bij Zanzibar geweest en ik heb een avond leren koken van hun! Heel leuk!

Afgelopen week zijn Joyce, Johan, Vera, Daan en Guus van de Pesos hier geweest. Ze waren toen ook bij Zanzibar, en heb daarna lekker met hun gegeten bij Zanzibar. Daarna nog een drankje gedaan bij Cabana (naast hun resort). Op hun laatste dag, was ik vrij, en heb ik met hun op het strand gelegen. Ook heel gezellige dagen met hun gehad!

Ik heb eergisteren voor het eerst voor mezelf alleen gekookt!! Ik ben naar de albert heijn gegaan en had krieltjes, spinazie a la creme en kippenpoten gehaald. Ik moest natuurlijk ons pap en mam wel even opbellen om te vragen wat voor hoeveelheid ik in de pan moest doen. Ook een huisgenoot heeft regelmatig even meegekeken of de kip al goed was. Het heeft driekwartier geduurd maar ik had best wel lekker te eten! Kon helaas maar 1 kippenpoot op dus ik heb de andere 2 gesponsord aan huisgenoten.

Work work work... Nog steeds erg zwaar met deze hitte. Nog steeds blaren en spierpijn.. Maar het gaat opsich wel.

Deze week kreeg ik een heel leuk telefoontje!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kaylee komt morgen hierheen voor een week!
Ik heb er zo super veel zin in! Nog maar 1 nachtje slapen!

Ik heb trouwens foto's van mijn telefoon afgegooid, zodat ik jullie eens wat foto's kan laten zien!

Nou dat was het wel weer even.

Zonnige groetjes en een dikke kus!
Ayooooooo!




  • 25 September 2016 - 11:37

    Gerard:

    Tot van de week Madelon, dan ben ik ook op Curacao.
    Ik kom vast en zeker een drankje bij je doen en even bij buurten!!!

  • 26 September 2016 - 09:47

    Margareth:

    Lieve Madelon,

    Leuk om weer van je te horen! Druk druk druk heb jij het, zo te lezen. En dan nog in die hitte daar werken.....
    Wel leuk dat je daar ook nog bekenden uit Nederland ziet. Dat je vriendin Kaylee komt is helemaal te gek!
    Mooie foto's! Ziet er goed uit daar allemaal!
    Geniet van de tijd dat Kaylee daar is, heel veel groetjes uit het hier toch ook nog ( maar dan iets minder) zonnige Nederland!
    Margareth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelon

Actief sinds 04 Aug. 2016
Verslag gelezen: 877
Totaal aantal bezoekers 4617

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2016 - 01 Februari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: