Auto rijden, nieuw buurmeisje, ongelukje - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Madelon Asten - WaarBenJij.nu Auto rijden, nieuw buurmeisje, ongelukje - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Madelon Asten - WaarBenJij.nu

Auto rijden, nieuw buurmeisje, ongelukje

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

15 Augustus 2016 | Curaçao, Curaçao

Hallo allemaal!

Ik had woensdag mijn auto opgehaald. Het auto rijden is hier flink wennen. Je mag hier links en rechts inhalen. Ze kennen geen 'rechts heeft voorrang'. Onverwachte drempels, paar gaten in de weg. Maar het went gelukkig wel!

Ik heb sinds donderdagnacht een buurmeisje gekregen! Super lieve meid! Kan het heel goed met haar vinden, luisteren de zelfde muziek. Ik had haar vrijdag maar een ontbijtje van mij gegeven want ik wist zelf hoe vervelend het is als je nog niets hebt hier! haha. Heb toen smiddags met haar ook boodschappen gedaan en we hebben 's avonds samen gekookt.

Niet schrikken! Gister heb ik een (klein) ongelukje gehad..
We waren gister naar een strandje gegaan, met Tim en Sophie (m'n buurmeisje) Heel mooi! (zal binnenkort ook wat foto's erbij gaan zetten bij mijn verslagen). Daarna wilden Sophie en Tim naar een rots rijden waar je vanuit de rots in het water kon springen (10/12 meter hoog!). Ik dacht al in de auto; dat ga ik dus echt niet doen! Eenmaal bij de rots aangekomen, sprong Tim er van af. Daarna een jongen die er met zijn vriendin was. En die jongen bleef in het water liggen. Toen besloot ik toch maar om ook te springen.. En toen kwam ik dus verkeerd terecht. Op mijn onderrug en billen.. De jongen die in het water lag zwom meteen naar me toe en Tim was ook heel snel het water ingekomen om me eruit te halen. Ze hadden me op het strand neergelegd waar er wat mensen bijkwamen (zoals een vrouw die dokter was, en een man die verpleger was) Ik moest mijn benen proberen te bewegen en dat lukte gelukkig. Ze hadden voor de zekerheid de ambulance gebeld want ik was ook aan het hyperventileren en mijn handen tintelden. Toen de ambulance kwam hadden ze me meegenomen naar het ziekenhuis. Wat was dat vervelend zeg, we moesten heel lang rijden en ik lag daar op de brancard, en ieder bultje op de weg deed gruwelijk veel pijn.. Mijn ademhaling werd gelukkig daarna wel wat minder zwaar. In het ziekenhuis hadden ze mij aan de bloeddrukmeter gelegd, bloed geprikt, pijnstilling gegeven en voor de zekerheid rontgenfoto's gemaakt. Wat een eng ziekenhuis vond ik het! Gelukkig was Sophie de hele tijd bij me gebleven in de ambulance en daarna ook in het ziekenhuis. Tim reed met de auto erachter aan en was daarna ook in het ziekenhuis. Ze hebben niet precies gezegd wat ik nu heb, maar ik mocht in ieder geval naar huis. Bij de apotheek moesten we nog pijnstillers halen en slaapmedicatie. Heb nog flink last van mijn rug en vanmorgen ook last van mijn billen.. Heb wel redelijk geslapen vannacht. Moet veel in beweging blijven dus heb net wat baantjes getrokken in ons zwembad..
Al met al ben ik blij dat ik het overleefd heb! En dat ik niet een nacht in dat enge ziekenhuis hoefde te blijven!!

Nu even rustig aan doen, en hopen dat het woensdag over is, want dan mag ik beginnen met werken bij Zanzibar!
Van woensdag tot en met zondag van 16.00 tot sluit. Ik ben heel benieuwd!

Zonnige groetjes!

  • 15 Augustus 2016 - 18:38

    Pieternel:

    Hee stuntvrouw,
    wat was dat even schrikken gisteravond toen Tim belde zeg. Gelukkig is het allemaal naar omstandigheden goed afgelopen. Vervelend natuurlijk de last die je nu hebt, maar het had heel anders af kunnen lopen.
    Super fijn dat Sophie en Tim jou zo goed bijgestaan hebben, daar mag je hun wel heel dankbaar voor zijn. Ook wij zijn blij dat je door hun gesteund werd. Super bedankt.
    Zo zie je maar weer: een goede buur is beter dan een verre vriend op dat moment!!!!
    Neem je rust nog voor de komende dagen, natuurlijk wel wat bewegen en dan voor woensdag heel veel succes.

    Lieve groetjes Pap en Mam XXX

    PS ik hoop dat deze reactie wel goed gaat. Bij de eerste reactie van mij, ontbraken diverse regels nl.

  • 15 Augustus 2016 - 22:54

    Margareth:

    Lieve Madelon,
    Nou nou nou, wat je weer mee kan maken, 's morgens zag ik je nog op Skype, lig je ' s middags daar in het ziekenhuis! Maar wat heb jij veel geluk gehad en ik hoop dat je dat ook beseft! Fijn dat je Sophie en Tim hebt, 2 fijne vrienden zo te horen.
    Beterschap hiermee, inderdaad in beweging blijven is niet verkeerd. Waren er ook foto's gemaakt?
    Nog een dagje lekker genieten, zonder veel gekke dingen!
    Succes as woensdag met je nieuwe baan!
    We horen wel hoe het je bevalt en hoe het verder met je rug/ billen verloopt!
    Liefs tante Margareth

  • 16 Augustus 2016 - 08:48

    Bets Kloosterman:

    Madelon onze stunt kampioen..Ik denk dat ik mee had gemoeten om op je te passen..Helaas ben ik bang dat ik niet zo lang vrij krijg van de baas..Gelukkig is je avontuur goed afgelopen en je hebt er vast van geleerd...Rust nog maar een paar dagen goed uit, want de horeca is gezellig maar ook hard werken
    Groetjes Bets

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelon

Actief sinds 04 Aug. 2016
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 4614

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2016 - 01 Februari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: